2010 m. lapkričio 30 d., antradienis

Gruodžio 1 – Pasaulinė ŽIV/AIDS diena

Galbūt simboliška, kad pirmą žiemos dieną (gamtos sąstingio ir ramybės laikotarpiu) yra minima ŽIV/AIDS diena. Žmogus visada galvoja, kad „tos“ ligos egzistuoja kažkur, bet, tikrai, nepalies jo ar jo artimųjų, tačiau pravartu žinoti apie pavojus ir visada elgtis atsakingai. Net mažo neatsargumo kaina gali sugriauti įprastą gyvenimą.
ŽIV – žmogaus imunodeficito virusas, pažeidžiantis imuninę sistemą, saugančią organizmą nuo infekcijų. ŽIV sukelia ŽIV ligą, kurios paskutinė stadija yra AIDS – įgytas imuniteto nepakankamumo sindromas. Užsikrėtus ŽIV žmogus ilgus metus gali jaustis sveikas ir darbingas bei, apie infekciją nieko neįtardamas, platinti ją kitiems( nėra šiai ligai būdingų klinikinių simptomų). Antikūniai prieš žmogaus imunodeficito virusą atsiranda dažniausiai po 3-4 savaičių. ŽIV atakuoja ir naikina imuninės sistemos ląsteles, kurios kovoja su ligomis, todėl organizmas tampa neatsparus infekcijoms ir navikams.
ŽIV perduodamas : lytinių santykių metu ( vaginalinius, analinius, oralinius), per kraują (naudojant virusu užkrėstus švirkštus, adatas, medicininius instrumentus; perpilant kraują), iš motinos – vaikui (nėštumo, gimdymo, maitinimo krūtimi metu).
Išskiriami penki saugaus lytinio elgesio elementai: susilaikymas nuo intymių santykių; abipusės ištikimybės išsaugojimas; atsitiktinių lytinių partnerių neturėjimas; saugių lytinių santykių propagavimas; taisyklingas prezervatyvų naudojimas.
Susilaikymas nuo lytinių santykių – pats saugiausias būdas neužsikrėsti ŽIV lytiškai. Jauniems žmonėms reikėtų kuo vėliau pradėti lytinį gyvenimą. O nusprendusiems juos pradėti, svarbu vadovautis ištikimybės, pagarbos partneriui ir atsakomybės principais. Kiekvienas turi žinoti galimas rizikingo elgesio pasekmes.
ŽIV/AIDS – NĖRA IŠGIJIMO ATVEJŲ
NĖRA VAKCINOS
NESUSIFORMUOJA IMUNITETAS
Jeigu sužinote, kad esate užsikrėtęs ŽIV, apie tai būtina pasakyti savo lytiniams partneriams. Jie taip pat turėtų pasitikrinti ar nėra užsikrėtę ŽIV. Asmuo, gyvenantis su ŽIV/AIDS sergančiuoju, visada turi naudoti apsisaugojimo priemones. Užsikrėsti naudojantis bendru dušu, tualetu, indais, stalo įrankiais, baldais ir pan., - neįmanoma. Nėra nustatyta nei vieno atvejo, kad ŽIV užsikrėtė per seiles, ašaras, prakaitą, šlapimą. ŽIV neplatina vabzdžiai, gyvūnai, paukščiai.
Saugokite save ir kitus! Būkite atsakingi ir nepamirškite, kad tik nuo Jūsų pačių priklauso gyvenimo kokybė ir trukmė.

2 komentarai:

  1. Iš tiesų, labai baisi liga.. Užtat lengviau narkomanus atgrąsyt, parodant koks baisus yra ŽIV...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki žmonės
    Mano vardas yra Baileys Kline
    Noriu pasidalinti šiuo liudijimu su jumis
    Man buvo išbandytas ŽIV teigiamas su CD4 skaičius 90 ir atsižvelgdamas atskirtas mano ex ir nebuvo santykius 4 metus
    Aš padariau iki mano protas lieka vienas ir sutelkti dėmesį į savo karjerą ir ateities augimo tada ŽIV ateina palei 4years žemyn linija tai buvo šokas ir smūgis ir buvo įdėti Meds nedelsiant
    Aš sužinojau, kad mes galime gyventi dėl Kodėl, kaip ir kada jis jau čia su mumis, kad aš jį priėmė kaip mano kryžius
    Vienas ištikimas dieną aš atėjau visoje parodymus parašė vienas Cynthia Adams, kaip Dr Muli Jonathan išgydyti ŽIV armija per mėnesį, atsižvelgiant jo tradicinės Afrikos žolinis vaistas
    Aš neturėjo pasirinkimo aš kreipėsi į jį
    Po administruoti savo žolinis vaistas 14 dienų aš nusprendžiau patikrinti mano CD4 skaičius žinoti, jei vaistas yra darbo
    Atradau, kad mano CD4 buvo 810
    Aš ir toliau su narkotikais dar 7 dienas, todėl 21 dienų
    Esu laiminga moteris, nes šiandien galiu drąsiai pasakyti, aš esu ŽIV neigiamas
    Visi Ačiū Dr Muli Jonathan. Vis dar yra puiki ateitis į priekį visiems, kurie yra užsikrėtę. Prašome nemiršta tyloje
    Aš liudija šiandien, nes aš pažadėjo jam, kad aš jį paskelbti pasauliui, jei jis sugeba išgydyti mane nuo ŽIV.
    Kontaktai Dr Muli Jonathan dabar šiame e-mail: mulijonathanherbal@gmail.com
    Skambinkite/"WhatsApp": + 2349038544302
    Tinklalapis: https://sites.google.com/view/drmulijonathanherbalhome/home

    AtsakytiPanaikinti