2009 m. gegužės 28 d., ketvirtadienis

Konkursas baigėsi, tačiau originalios mintys liko

Kiekvienas mūsų – asmenybė, kuri yra viena vienintelė ir nepakartojama. Mūsų vaikai – dar besiformuojančios, nuoširdžios, ieškančios savo gyvenimo kelio asmenybės. Ir nors rajoninis rašinio konkursas „Sveikai gyventi man padeda“ jau baigėsi, tačiau norisi sugrįžti prie minčių, kurios paliko didžiausią įspūdį.
Sveikiausiai gyvenanti aš jaučiuosi būdama savo kaime. Kodėl? Ten nerasi nei vienos vietelės, kur nekvepėtų grynu ir tyru oru. Kaime visas mūsų namas apsuptas miškais, laukais ir gyvūnėlių namais. Jeigu jūs netikit, kad pas mus kaime taip jau gerai, tai žinokit, kad mes turime keletą avilių su bitėmis, o kaip žinome, bitės negyvena ten, kur oras nešvarus ir nėra daugybės gėlių. Tai dar vienas įrodymas, kad mes gyvenam kaip pasakų šaly.Mes niekados nedeginame žolės. Juk deginant žolę žus ten gyvenantys gyvūnėliai ir sudegs jų namai.[...]
Pripratę sveikai maitintis, parduotuvėje mes su mama visada pažvelgiame į pakuotę ir pažiūrime, kokios to maisto produkto sudedamosios dalys. Aš, pamačiusi žmogų, kuris pasiima prekę, net nepažvelgdamas į jo sudėtį, pagalvoju, kad jam vis vien, ar jis maitinasi sveikai, ar ne. [...]
Šį rudenį ir žiemą dirbome ypatingai daug. Kirtome krūmokšnius aplink tvenkinį, valėme mišką nuo sausų šakų ir išgriuvusių kamienų. Labai privargome, tačiau nuovargis greitai praeina, o mes po to pasijuntame žvalūs ir stiprūs. (Iš Aukštakalnio pagrindinės mokyklos 5 g klasės mokinės Austėjos Lasytės rašinio)
Sveikai gyventi man padeda meilė gyvenimui. Malonu, kai mamytei galiu išsilieti savo rūpestėlių jūrą. Labai myliu gyvūnėlius, jie man suteikia daugybę džiaugsmo. Gamtoje jaučiu pasitikėjimą ir švelnų jausmą savyje.[...]
Aš manau, kad sveikai gyventi man padeda džiaugtis gerais darbais, neprisileisti neapykantos, pavydo tarp draugų. (Vyturių pagrindinės mokyklos 5 klasės Monikos Veikutytės)
Ryte dažniausiai geriu žolelių arbatą, nes tai yra sveika mano organizmui. Pavalgiusi einu valytis dantų, kad mano dantys visada išliktų gražūs ir negestų. (Aukštakalnio pagrindinė mokykla 5 b klasė Karolinos Maciulevičiūtės)
Gyvūnai būdami lauke prikasa duobučių, valgo senus kaulus...Taip jie ir prisirenka įvairių bakterijų, nuo kurių galime užsikrėsti įvairiomis ligomis, bet tų bakterijų plika akimi mes nematome. Todėl rankas reikia prausti palietus savo ar draugo augintinį, prieš valgį, po darbo, grįžus iš mokyklos...
(Aukštakalnio pagrindinės mokyklos 5 b klasė Gerdos Meidutės).
Savaitgaliais aš šiek tiek sportuoju bėgioju nuo pusės septynių iki pusės aštuonių. Kai bėgioji gali pakvėpuoti grynu oru, jis ryte yra ypač gaivus ir geras. Kai aš pabėgioju, mano nuotaika pasidaro geresnė, dingsta visi pykčiai ir įvairios problemos. (R.Šaltenio pagrindinės mokyklos 5 a klasė Vilmantės Petrauskaitės)
Bet visų blogiausia, kad aš negaliu atsispirti saldumynams, nors gerai žinau, kad jų labai daug valgyti negalima, nes greičiau pradeda gesti dantys, pilve gali atsirasti mažų kirmėlyčių, galiu „prarasti“ gerą figūrą. (Krašuonos pagrindinės mokyklos 5 c klasės mokinės Ramintos Kairionytės)

Daugybė originalių minčių, kurių neįmanoma patalpinti į šį trumputį straipsniuką. Vaikai ne tik išsakė savo nuomonę, bet ir sukėlė daug gerų emocijų.
AČIŪ VISIEMS DALYVAVUSIEMS IR - GYVENKITE SVEIKAI BEI SKATINKITE IR KITUS RINKTIS TOKĮ GYVENIMO BŪDĄ!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą