2010 m. birželio 11 d., penktadienis

SVEIKA MITYBA-SVEIKATOS PAGRINDAS

2010 m. gegužės mėn. Utenos rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras vykdė tęstinį vaikų maitinimo kokybės tyrimą „Sveika mityba – sveikatos pagrindas“. Utenos rajono gimnazijų ir miesto pagrindinių mokyklų valgyklose buvo stebimas ir vertinamas karštų ir šaltų patiekalų, gėrimų asortimentas, jų sudėtis. Taip pat buvo kreipiamas dėmesys į aplinką, švarą, aptarnavimo kultūrą. 2009 m. spalio pabaigoje buvo patvirtinta Utenos rajono gyventojų mitybos įpročių gerinimo 2009-2013 metų programa, kurios vienas iš uždavinių yra užtikrinti, kad maitinimas vaikų ugdymo įstaigose atitiktų sveikos mitybos rekomendacijas. Juk tinkama mityba užtikrina hormoningą fizinį, psichinį, emocinį vaiko vystymąsi, mažina susirgimų galimybę.
Vaiko mitybos įpročiais rūpinasi jo šeima, tačiau vaikai daug laiko praleidžia mokykloje, kurioje turi galimybę pavalgyti. Labai svarbu, kad maistas mokyklose būtų šiltas, šviežias, įvairus ir pilnavertis.
Vykusio tyrimo metu pastebėta, jog ne visose mokyklų valgyklose galima įsigyti virtų ar troškintų daržovių patiekalų, šviežių vaisių, karštų žuvies patiekalų. Salotos dažniausiai pagardinamos majonezu, o karšti mėsos patiekalai kepami. Džiugu, kad beveik visų mokyklų valgyklose galima įsigyti pieno produktų, gausus gėrimų asortimentas.
Apibendrinant gautus rezultatus, galime pasidžiaugti Adolfo Šapokos gimnazijos, Aukštakalnio ir Vyturių pagrindinių mokyklų valgyklomis bei jose dirbančiu personalu. Jose ir 2009 metų tyrimo rezultatais buvo geriausias pateikiamo maisto asortimentas, puikus aptarnavimas, sukurta jauki aplinka.

1 komentaras:

  1. Sveiki žmonės
    Mano vardas yra Baileys Kline
    Noriu pasidalinti šiuo liudijimu su jumis
    Man buvo išbandytas ŽIV teigiamas su CD4 skaičius 90 ir atsižvelgdamas atskirtas mano ex ir nebuvo santykius 4 metus
    Aš padariau iki mano protas lieka vienas ir sutelkti dėmesį į savo karjerą ir ateities augimo tada ŽIV ateina palei 4years žemyn linija tai buvo šokas ir smūgis ir buvo įdėti Meds nedelsiant
    Aš sužinojau, kad mes galime gyventi dėl Kodėl, kaip ir kada jis jau čia su mumis, kad aš jį priėmė kaip mano kryžius
    Vienas ištikimas dieną aš atėjau visoje parodymus parašė vienas Cynthia Adams, kaip Dr Muli Jonathan išgydyti ŽIV armija per mėnesį, atsižvelgiant jo tradicinės Afrikos žolinis vaistas
    Aš neturėjo pasirinkimo aš kreipėsi į jį
    Po administruoti savo žolinis vaistas 14 dienų aš nusprendžiau patikrinti mano CD4 skaičius žinoti, jei vaistas yra darbo
    Atradau, kad mano CD4 buvo 810
    Aš ir toliau su narkotikais dar 7 dienas, todėl 21 dienų
    Esu laiminga moteris, nes šiandien galiu drąsiai pasakyti, aš esu ŽIV neigiamas
    Visi Ačiū Dr Muli Jonathan. Vis dar yra puiki ateitis į priekį visiems, kurie yra užsikrėtę. Prašome nemiršta tyloje
    Aš liudija šiandien, nes aš pažadėjo jam, kad aš jį paskelbti pasauliui, jei jis sugeba išgydyti mane nuo ŽIV.
    Kontaktai Dr Muli Jonathan dabar šiame e-mail: mulijonathanherbal@gmail.com
    Skambinkite/"WhatsApp": + 2349038544302
    Tinklalapis: https://sites.google.com/view/drmulijonathanherbalhome/home

    AtsakytiPanaikinti